tirsdag 3. juni 2008

Veien og målet

OK, så prøver jeg igjen å starte en blogg.

Først må jeg undersøke om jeg har noe å skrive om. Jeg skriver ned mulige temaer:

- Min kjærlighet til eplemost
- Hva jeg synes om tiggerdebatten i Oslo kommune
- Mitt umulige forhold til planter
- Mitt forhold til Britney Spears
- Min mening om rasisme
- Hvorfor kjenner man igjen nordmenn når man ser dem i utlandet?
- Interiørspesial – en beskrivelse av mitt hjem

Hm, det gikk da slettes ikke verst.

Så må jeg prøve å finne ut hva som gjør at jeg selv leser videre på en blogg. Jeg innbiller meg at jeg har det med å feste meg ved de litt personlige bloggene. De som skriver noe vettugt eller morsomt eller fascinerende om seg selv. Selv er jeg ikke spesielt vettug eller morsom eller fascinerende.

Vel vel. Veien er målet, eller hur?

Ingen kommentarer: